strangnas sjungikyrkan.nu

Strängnäs Kyrkosångsförbund Startsida

Strängnäs stifts kyrkosångsförbund är en sammanslutning av körer inom Strängnäs stift, stiftet omfattar Närke och Södermanland, med undantag för de nordöstra delarna som tillhör Stockholms stift. Förbundet har ca 5 500 medlemmar, från barn till seniorer. Varje år arrangerar vi en kyrkosångshögtid någonstans i stiftet där alla våra vuxenkörer bjuds in. Kurser för körledare anordnas också i samarbete med Strängnäs stift.

OVERVIEW

This web page strangnas.sjungikyrkan.nu presently has a traffic classification of zero (the smaller the better).

STRANGNAS.SJUNGIKYRKAN.NU RANKINGS

This web page strangnas.sjungikyrkan.nu is seeing alternating quantities of traffic all over the year.
Traffic for strangnas.sjungikyrkan.nu

Traffic ranking (by month) for strangnas.sjungikyrkan.nu

Traffic ranking by day of the week for strangnas.sjungikyrkan.nu

WHAT DOES STRANGNAS.SJUNGIKYRKAN.NU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of strangnas.sjungikyrkan.nu Mobile Screenshot of strangnas.sjungikyrkan.nu Tablet Screenshot of strangnas.sjungikyrkan.nu

STRANGNAS.SJUNGIKYRKAN.NU HOST

Our parsers diagnosed that the main root page on strangnas.sjungikyrkan.nu took two thousand two hundred and ninety-five milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so I consider strangnas.sjungikyrkan.nu not secure.
194.9.94.228

SERVER OS AND ENCODING

I found that this domain is weilding the Apache/2.2.22 (FreeBSD) PHP/5.3.10 with Suhosin-Patch mod_ssl/2.2.22 OpenSSL/0.9.8q os.

Strängnäs Kyrkosångsförbund Startsida

DESCRIPTION

CONTENT

This web page states the following, "Strängnäs stifts kyrkosångsförbund är en sammanslutning av körer inom Strängnäs stift, stiftet omfattar Närke och Södermanland, med undantag för de nordöstra delarna som tillhör Stockholms stift." We saw that the web page stated " Förbundet har ca 5 500 medlemmar, från barn till seniorer." It also said " Varje år arrangerar vi en kyrkosångshögtid någonstans i stiftet där alla våra vuxenkörer bjuds in. Kurser för körledare anordnas också i samarbete med Strängnäs stift."

SEEK SIMILAR WEB PAGES

Strängnäs BOOKworms

Bokklubbar för barn och unga på Strängnäs bibliotek i samarbete med Länsbibliotek Sörmland. Förflytta dig till medeltiden på höstlovet! På Strängnäs biblioteks hemsida kan ni kolla programmet för höstlovets Gästabud. Några av programpunkterna måste man anmäla sig till i förväg och det är dom två författarbesöken. Författarna är Gudrun Wessnert och Tomas Blom och de har skrivit både berättelser och faktaböcker om medeltiden. Sprid gärna detta tips till kompisar! Från den 17 oktober.

Strängnäs- politiken

Tågtrafiken av strategisk vikt för Strängnäs kommun. Det är många som bor i Strängnäs som pendlar in till bl a Stockholm och om man inte åker egen bil är man hänvisad till monopolföretaget SJ. De har misskött sitt uppdrag, vilket medfört att jag nu skrivit ett debattinlägg om uppror mot SJ. Detta fick en del uppmärksamhet och resulterade bl a i ett inlägg av Östnytt. Nu räcker det inte att bara prata längre. Nu måste vi hitta lämpligt sätt att agera på! Vari ligger de eko.

Är isen hal? Sanda!

Lördag, maj 21, 2005. Allting har ett slut - så även bloggar. MEN! Det är inte slut på bloggandet för det. Om du inte lagt märke till det på diverse pingsajter, så har det iaf poppat upp två stycken nya bloggar med mycket liknande namn. Heter de två - den ena på engelska. Och den andra på svenska. Och Är isen hal? Så, glöm allt som varit och peka om bokmärken, blogrolls och rss-flöden till den nya bloggen Suburbia. Tack och adjö för fisken.